Sabtu, 29 Jun 2013

KU MOHON HIDAYAH MU ALLAH


ASSALAMUALAIKUM..ari nie mieyra nak mencoretkan sikit ape yg terbuku di hati ini..sebelum itu mieyra nak mengucapkan syukur pada ALLA S.W.T yg telah memberikan kejayaan kepada diri mkieyra..ALHAMDULILLAH dengan berkat doa mieyra yg cuba berubah diri ckit demi sedikit ini dan juga doa mak , abah,kakak-II,abang dan adik yg berdoa ats kejayaan mieyra ini syukur kerana pointer mieyra pada sem pertama amat memuaskan dan berlaku di luar jangkaan mieyra..

mieyra tiba-tiba terfikir malam ini tentang kegagalan mieyra sewaktu di sekolah dulu ketika exam..mungkin di sebabkan banyak dosa yg mieyra telah lakukan sehingga mieyra mendapat nasihat dari kak,mak dan adik mieyra.dari situ bermula lah azam mieyra untuk berubah dari segala kesalahan yang telah mieyra lakukan dahulu.

mieyra amat kesal atas apa yang mieyra lakukan dahulu . dan sekarang mieyra cuba mencari hidayah ALLAH untuk menguatkan lagi nawaitu meiyra untuk berubah ke jalan ALLAH walaupon dngn sedikit demi sedikit.
"ya allah , kau berikan lah hidayah mu kepada hambamu ini untuk kembali ke jalan yang diredhai oleh mu ya ALLAH" . amin..oke la slamt malam semua
maal salamah..(^_^)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan